jump to navigation

Resum de la Install LAN Party de la LINKAT Abril 17, 2008

Posted by kikevilchez in atictes.
trackback

He trigat una mica en donar respostes de vida i ara estic agafant una mica de “carrerilla” i per commemurar-ho m’agradaria destacar altra noticia per mi molt destacable (LA INSTALL LAN PARTY DE LINKAT).

Cal recordar que el passat dissabte dia 12 d’abril es va fer a l’IES Montsià la previa presentació i instal.lació de la Linkat a més d’un detall tècnic del senyor David Comunyas que ens va ensenyar com crear una pissarra digital de baix cost amb el comandament de la wii i un llapis fet amb un led infrarroixos i tres piles.

De la distribució Linkat m’han agradat tres coses:

– El programari italc ( que ja estic utilitzant en ubuntu)

– El programari Virtual Box ( per generar Màquines Virtuals que també estic utilitzant en Ubuntu).

– La posibilitat de la instal.lació en xarxa mitjançant internet o localment.

Vos deixo l’enllaç de la pàgina d’atictes:

http://atictes.cat/?p=46

i a la pàgina oficial:

http://linkat.xtec.cat

Anuncis

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

